Скинути презентацију
Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате
1
ЈУ ОШ „ЂОРЂО ПАНЗАЛОВИЋ“ ОСИЊА, ДЕРВЕНТА
2
централна школа +5 подручних одјељења
285 ученика 12 ученика са сметњама у развоју 4 ученика разредна настава 8 предметна настава
3
Приказ случаја ученице Ј.С.
Упућена комисији за разврставње приликом љекарског прегледа за упис у први разред Укључене институције: Дом здравља Дервента, Клинички центар Бања Лука, ЈУ Центар за социјални рад у Дервенти
4
Одбија контакт са стручњацима, успостављање дијагнозе је отежано
Дјелује незрело у односу на узраст, не жели да прича и да се одвоји од родитеља Потребна едукација родитеља о свему
5
Дг. Селективни мутизам Уписана у одјељење предшколског образовања У почетку одбијала, да прича и да ради Рад са дјецом, учитељицом и повремено психологом
6
Укључена у пројекат Центра за социјални рад у Дервенти, и Центар за дјецу и омладину са сметњама у развоју Будућноцт(едукација родитеља+радионице с дјецом)
7
У предшколском је почела повремено да прича и да се игра с дјецом
Почетак првог разреда- учитељица је била упозната од стране психолога о дјевојчици, ишла је на радионице и родитељи су били више упућени и сарадљивији
8
Наставница у разреду има још шест ђака
Од почетка инсистира да ради у својим могућностима све што раде и друга дјеца Има већу емоционалну подршу од наставнице Успостављање навика и правила
9
На почетку је само шарала, сада смислено црта
Пише линије, и понека слова Боље сарађује са дјецом Увијек неко од другара помаже Видан напредак у односу на почетак
10
Препоручује се поновљени одлазак на комисију
Да би у другом разреду имали прилагођенији план рада са ученицом Сарадња свих институција , заједно са родитељима
Сличне презентације
© 2024 SlidePlayer.rs Inc.
All rights reserved.