Скинути презентацију
Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате
1
KLINIČKI CENTAR VOJVODINE Komisija za unapređenje kvaliteta rada
KLINIČKI CENTAR VOJVODINE NOVI SAD ZADOVOLJSTVO KORISNIKA ZDRAVSTVENOM ZAŠTITOM U KLINIČKOM CENTRU VOJVODINE Komisija za unapređenje kvaliteta rada Zadovoljstvo korisnika 2012.
2
O ISTRAŽIVANJU ZADOVOLJSTVA KORISNIKA
KLINIČKI CENTAR VOJVODINE O ISTRAŽIVANJU ZADOVOLJSTVA KORISNIKA Prvo nacionalno istraživanje zadovoljstva korisnika zdravstvenom zaštitom u Republici Srbiji rađeno je godine. U istraživanju Klinički centar Vojvodine učestvuje od početka. Za istraživanje zadovoljstva korisnika korišćeni su tipski anketni listići Instituta za javno zdravlje Srbije "Dr Milan Jovanović Batut". Zadovoljstvo korisnika 2012.
3
Osnovni podaci o anonimnom anketnom istraživanju
KLINIČKI CENTAR VOJVODINE Osnovni podaci o anonimnom anketnom istraživanju Anketirani su stacionarni bolesnici koji su otpušteni između 3-7 decembra godine sa klinika internističkih i hirurških disciplina, sa Kinike za ginekologiju i akušerstvo - (GAK) i Klinike za rehabilitaciju. Ciljanim anketnim istraživanjem obuhvaćeno je 742 (82%) od ukupno 904 (100%) korisnika koji su u datom periodu koristili zdravstvene usluge Kliničkog centra Vojvodine. Zadovoljstvo korisnika 2012.
4
Neka pitanja iz upitnika za ležeće bolesnike i
Koliko ste zadovoljni uslugama tokom prijema i otpusta iz bolnice? Da li Vas je osoblje upoznalo sa pravom na saglasnost za predloženu proceduru, sa dužnostima pacijenata na odeljenju, sa načinom prigovora i žalbi u slučaju nezadovoljstva? Koliko ste zadovoljni uslugama lekara tokom boravka u bolnici? Koliko ste zadovoljni uslugama dijagnostike i terapije tokom boravka u bolnici? Zadovoljstvo korisnika 2012.
5
Neka pitanja iz upitnika za ležeće bolesnike ii
Koliko ste zadovoljni uslugama ishrane tokom boravka u bolnici? Koliko ste zadovoljni uslovima smeštaja tokom boravka u bolnici? Koliko ste zadovoljni organizacijom poseta? Uzimajući u obzir sve navedeno, kakvo je u celini vaše zadovoljstvo ukupnim bolničkim lečenjem? Zadovoljstvo korisnika 2012.
6
Zadovoljstvo korisnika 2012.
7
Anketirani su i ambulantni bolesnici
U specijalističkoj internističkoj polikliničkoj službi anketirana je jednodnevna populacija bolesnika dana godine. Anketirano je 207 ambulantnih bolesnika. Neka pitanja iz upitnika za ambulantne bolesnike: Zadovoljstvo korisnika 2012.
8
KOLIKO STE ZADOVOLJNI SLEDEĆIM KARAKTERISTIKAMA:
Mogućnost telefonskog zakazivanja Ljubaznost i profesionalnost osobe koja vrši zakazivanje Dobijanje instrukcije o datumu, vremenu i mestu pregleda Vreme čekanja u čekaonici Objašnjenje eventualnog kašnjenja vašeg termina Čistoća i podobnost čekaonice Uzevši sve u obzir, koliko ste zadovoljni zdravstvenom zaštitom u ovoj specijalističkoj službi? Zadovoljstvo korisnika 2012.
9
ZADOVOLJSTVO BOLESNIKA U INTERNISTIČKIM POLIKLINIČKIM SLUŽBAMA (%)
Zadovoljstvo korisnika 2012.
10
Dobijeni rezultati istraživanja nekoliko godina unazad pokazuju trend porasta zadovoljstva bolesnika! Zadovoljstvo korisnika 2012.
Сличне презентације
© 2024 SlidePlayer.rs Inc.
All rights reserved.