Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

KLINIČKI CENTAR VOJVODINE Komisija za unapređenje kvaliteta rada

Сличне презентације


Презентација на тему: "KLINIČKI CENTAR VOJVODINE Komisija za unapređenje kvaliteta rada"— Транскрипт презентације:

1 KLINIČKI CENTAR VOJVODINE Komisija za unapređenje kvaliteta rada
KLINIČKI CENTAR VOJVODINE NOVI SAD ZADOVOLJSTVO KORISNIKA ZDRAVSTVENOM ZAŠTITOM U KLINIČKOM CENTRU VOJVODINE Komisija za unapređenje kvaliteta rada Zadovoljstvo korisnika 2012.

2 O ISTRAŽIVANJU ZADOVOLJSTVA KORISNIKA
KLINIČKI CENTAR VOJVODINE O ISTRAŽIVANJU ZADOVOLJSTVA KORISNIKA Prvo nacionalno istraživanje zadovoljstva korisnika zdravstvenom zaštitom u Republici Srbiji rađeno je godine. U istraživanju Klinički centar Vojvodine učestvuje od početka. Za istraživanje zadovoljstva korisnika korišćeni su tipski anketni listići Instituta za javno zdravlje Srbije "Dr Milan Jovanović Batut". Zadovoljstvo korisnika 2012.

3 Osnovni podaci o anonimnom anketnom istraživanju
KLINIČKI CENTAR VOJVODINE Osnovni podaci o anonimnom anketnom istraživanju Anketirani su stacionarni bolesnici koji su otpušteni između 3-7 decembra godine sa klinika internističkih i hirurških disciplina, sa Kinike za ginekologiju i akušerstvo - (GAK) i Klinike za rehabilitaciju. Ciljanim anketnim istraživanjem obuhvaćeno je 742 (82%) od ukupno 904 (100%) korisnika koji su u datom periodu koristili zdravstvene usluge Kliničkog centra Vojvodine. Zadovoljstvo korisnika 2012.

4 Neka pitanja iz upitnika za ležeće bolesnike i
Koliko ste zadovoljni uslugama tokom prijema i otpusta iz bolnice? Da li Vas je osoblje upoznalo sa pravom na saglasnost za predloženu proceduru, sa dužnostima pacijenata na odeljenju, sa načinom prigovora i žalbi u slučaju nezadovoljstva? Koliko ste zadovoljni uslugama lekara tokom boravka u bolnici? Koliko ste zadovoljni uslugama dijagnostike i terapije tokom boravka u bolnici? Zadovoljstvo korisnika 2012.

5 Neka pitanja iz upitnika za ležeće bolesnike ii
Koliko ste zadovoljni uslugama ishrane tokom boravka u bolnici? Koliko ste zadovoljni uslovima smeštaja tokom boravka u bolnici? Koliko ste zadovoljni organizacijom poseta? Uzimajući u obzir sve navedeno, kakvo je u celini vaše zadovoljstvo ukupnim bolničkim lečenjem? Zadovoljstvo korisnika 2012.

6 Zadovoljstvo korisnika 2012.

7 Anketirani su i ambulantni bolesnici
U specijalističkoj internističkoj polikliničkoj službi anketirana je jednodnevna populacija bolesnika dana godine. Anketirano je 207 ambulantnih bolesnika. Neka pitanja iz upitnika za ambulantne bolesnike: Zadovoljstvo korisnika 2012.

8 KOLIKO STE ZADOVOLJNI SLEDEĆIM KARAKTERISTIKAMA:
Mogućnost telefonskog zakazivanja Ljubaznost i profesionalnost osobe koja vrši zakazivanje Dobijanje instrukcije o datumu, vremenu i mestu pregleda Vreme čekanja u čekaonici Objašnjenje eventualnog kašnjenja vašeg termina Čistoća i podobnost čekaonice Uzevši sve u obzir, koliko ste zadovoljni zdravstvenom zaštitom u ovoj specijalističkoj službi? Zadovoljstvo korisnika 2012.

9 ZADOVOLJSTVO BOLESNIKA U INTERNISTIČKIM POLIKLINIČKIM SLUŽBAMA (%)
Zadovoljstvo korisnika 2012.

10 Dobijeni rezultati istraživanja nekoliko godina unazad pokazuju trend porasta zadovoljstva bolesnika! Zadovoljstvo korisnika 2012.


Скинути ppt "KLINIČKI CENTAR VOJVODINE Komisija za unapređenje kvaliteta rada"

Сличне презентације


Реклама од Google