Скинути презентацију
Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате
1
Студијски програм Пословно управљање Модул: Маркетинг менаџмент
Студијски програм Пословно управљање Модул: Маркетинг менаџмент Проф. др Слободан Аћимовић 17. мај 2016.
2
Сврха и структура модула
Модул МАРКЕТИНГ МЕНАЏМЕНТ нуди студентима унапређена и развијена знања, концепције, стратегије и вештине савременог маркетинга у свим својим функционалним и специфичним маркетиншким аспектима; Предмети носе 42 ЕСПБ бода, мастер рад 18 ЕСПБ бодова; 6 предмета – 4 предмета боје модул и обавезна су, а 2 су изборна, од тога је 1 општег типа а 1 је специјалистички;
3
Курикулум модула
4
Знања се добијају у домену
стратегијског маркетинга; стратешког и оперативног управљања брендом; анализе потрошача и планирања и спровођења истраживања њихових ставова и понашања, за потребе маркетинга; управљања међународним маркетинг активностима; маркетиншких комуникација и њихове интеграције; широког спектра активности управљања дистрибуцијом (маркетиншких и логистичких аспеката); директног маркетинга; менаџмента продаје и односа са купцима; дистрибуције.
5
Компетенције за радна места
Бренд менаџер, Менаџер клијената (у маркетинг агенцијама), Менаџер тржишта, Маркетинг менаџер, Директор маркетинга, Менаџер продаје, Менаџер дистрибуције, Специјалиста за истраживање тржишта и маркетинга, Консултант у области маркетинг менаџмента, Предавач или професор у средњим школама, асистент на високошколским установама итд.
Сличне презентације
© 2024 SlidePlayer.rs Inc.
All rights reserved.