Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

PREZENTACIJA PREDUZEĆA

Сличне презентације


Презентација на тему: "PREZENTACIJA PREDUZEĆA"— Транскрипт презентације:

1 PREZENTACIJA PREDUZEĆA
FRATELLO TRADE a.d. Plodovi mora na Vašem stolu PREZENTACIJA PREDUZEĆA 4. Međunarodna konferencija Banjalučke berze Maj, godine

2 Osnovan Fratello Trade Beograd Horizonte investira u Fratello
ISTORIJA 2008. 6. Od Start Up-a do IPO-a! 2007. 5. SPO 2006. 4. Vizija: Postati jedan od tri vodeća specijalizovana ditibutera morskih proizvoda na području bivše Jugoslavije u narednih 5 godina IPO 3. 2002. Cilj: Širenje i unapređivanje poslovanja kapitalom prikupljenim putem berze Osnovana PJ Fratello Trade Tuzla 2. 1999. Osnovan Fratello Trade Beograd 1. Cilj: Širenje distributivne mreže Horizonte investira u Fratello Osnivanje Preduzeća Cilj: Približiti se krajnjem kupcu Cilj: Izgraditi moderno distribucijsko preduzeće i promovisati ga u jednog od tržišnih lidera u Regiji Ideja: Zadovoljiti rastuću potražnju za morskim proizvodima u Regiji

3 KOMPETITIVNE PREDNOSTI FRATELLA
Management (Višegodišnje iskustvo u radu) Akcionari (korisnici proizvoda-usluga) Zaposleni (47 radnika, od čega 5 VSS i 2 VŠS) Dugoročna saradnja sa Bankama (Top 10 klijent Raiffeisen Banke u Republici Srpskoj) Sertifikati (ISO 9001 & HACCP) Kvalitetni i pouzdani Dobavljači (Više od 10 godina uspješne saradnje) BRAND (Prepoznatljiv i dobro etabliran u Regiji)

4 IPO – INICIJALNA JAVNA PONUDA
Fratello Trade a.d. prva je privatna kompanija koja je putem Inicijalne javne ponude (IPO) izašla na berzu. Uspješno je završena javna ponuda na Banjalučkoj berzi. Procenat uspješnosti emisije je 73,23%. Emisija je upisana u Centralni registar HOV. Fratello ima više od 100 novih akcionara koji ukupno posjeduju 18,96% osnovnog kapitala. Akcije Fratella uvrštene su na Službeno berzansko tržište – Novo tržište Banjalučke berze. Izvršena je prva trgovina akcijama Fratella po cijeni od 4,05KM, koja je za 1,25% viša od cijene po kojoj su akcije upisivane tokom IPO-a. Prvi IPO u BiH izuzetno je medijski propraćen, članci o prvom IPO-u objavljeni su u Financial Times financial times clanak.doc, renomiranim ekonomskim web portalima: reuters clanak.doc, cnbc clanak.doc, kao i u svim značajnijim medijima u Jugoistočnoj Evropi.

5 IPO (nastavak) Sredstva prikupljena putem IPO-a su uložena u:
Širenje skladišnih kapaciteta od 650 m2; Razvoj maloprodajne mreže otvaranjem vlastitih maloprodajnih objekata kao i širenje distributivne mreže; Osnivanje poslovnice u Sarajevu.

6 SLIKA OBJEKTA 6

7 KORPORATIVNO UPRAVLJANJE
Skupština akcionara Fratello Trade je usvojila Kodeks korporativnog upravljanja i Korporativni kalendar Fratello Trade je prva kompanija u BIH, a vjerovatno i u regiji Jugoistočne Evrope koja objavljuje mjesečne finansijske izvještaje Fratello Trade će u budućnosti nastojati da bude lider u razvoju korporativnog upravljanja 7

8 NAKON IPO-a Nakon IPO-a Fratello nastavlja sa razvojem sopstvene maloprodaje i jačanjem distributivne flote. Fratello je otvorio prvu ribarnicu u “Merkator”-ovom lancu u Bosni i Hercegovini. Slika ribarnice 8

9 SKRAĆENI FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ ZA PRVA DVA MJESECA 2009. GOD.

10 SKRAĆENI FINANSIJSKI IZVJEŠTAJI ZA PRVA DVA MJESECA 2009. GOD.
10

11 SKRAĆENI FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ ZA 1Q 2009. GOD.
11

12 SKRAĆENI FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ ZA 1Q 2009. GOD.
12

13 BUDUĆNOST FRATELLA Projekcija bilansa za period god. 13

14 BUDUĆNOST FRATELLA Projekcija bilansa za period god. 14

15 BUDUĆNOST FRATELLA Projekcija finansijskih pokazatelja za period god. Za izračunavanje pokazatelja je korištena cijena emisije od 4 KM, kao i pretpostavka da neće biti promjene broja emitovanih akcija.

16 MOGUĆI STRATEŠKI RAZVOJ FRATELLA
Proizvodnja i distribucija smrznutog voća i povrća Daljnji razvoj maloprodajne mreže, sa naglaskom na prodaju svježe ribe Uzgoj svježe ribe Prerada ribe i morskih plodova Širenje vlastitih kapaciteta u Srbiji

17 ŠTA SE DOBIJA ULAGANJEM U FRATELLO?
Investiciju u akcije: Dinamičnog i brzo rastućeg preduzeća u rastućem tržišnom segmentu Dokazani i dobro organizovan manadžment Kompanija sa jasno izdefinisanom kratkoročnom i dugoročnom strategijom Jednog od tri vodeća preduzeća na tržištu morske hrane na području bivše Jugoslavije!

18 Hvala na pažnji! 18

19 PITANJA I ODGOVORI ?


Скинути ppt "PREZENTACIJA PREDUZEĆA"

Сличне презентације


Реклама од Google